Tjo

Jag känner mig så jävla sliten och har gjort det det seanste dagarna.
Vaknar upp tidigt på morgonen för att hinna fixa mig något, men pallar ändå inte fixa mig så mycket.
Går iväg till skolan som typ en luffare?
Förut var det alltid så viktigt för mig att se bra ut i skolan. Ja i typ 6an och 7an.
Men nu orkar jag bara inte bry mig.
Ärligt, mitt hår är i behov av en färgning, det bör plattas varje dag, jag borde egentligen ha mer mascara och kanske puder. Borde fixa mycket alltså. Det är mycket när man tänkter efter alltså allt man gör för att inte se typ trött och sliten ut. För att se bra ut helt enkelt. Medan andra ser bra ut fastän dom typ är 100% naturliga.
INTE JAG! orättvist..
Nej nu fan ska jag någongång den här veckan köpa hårfärg. Så det blir nån förändring!
Funtar på svart men vet inte, kanske jättemörk brun.

Jaja förövrigt kom jag typ hem för en halvtimme/timme sen från Amanda,
ska packa en massa skit. Vi ska på "klassresa" med klassen imorgon. Måste be pappa åka till centrum med mig så jag kan köpa godis. Aamen ha det bra!



Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0