Sv berättelse

Håller på och skriver min berättelse som vi har på svenskan.
Är rätt så nöjd faktiskt, men nu blir den bara sämre bara för att jag typ inte pallar.
Men är snart klar med kapitel 4.
Och juste den handlar om en tjej (olivia) och en kille (Sam). De har varit tillsammans två år och sedan flyttar Sam och de tappar kontakten mer och mer. Olivia trodde att Sam skulle hitta någon annan tjej så hon fick honom att lova att inte göra det. Men istället börjar hon själv träffa en ny kille. Brevbäraren Martin haha.
Ja den är helt okej faktiskt. Jenny sa att jag borde bli författare, men så bra är den INTE.
Om någon vill läsa är det väll bara att typ säga till så skickar jag bloggen och användarnamn och lösenord!
Haha om någon har lust liksom att hjälpa mig och bedömma hur bra den är.


Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0