Vad finns det för människor?!

Jag mår så sjukt illa av att ha sett en video där dom plågar
en fluffig söt liten tvättbjörn eller vad det är.
Tänker inte lägga upp den, den var så jävla hemsk alltså.
Dom slår den, men inte tillräckligt så att den dör.
Sen skär dom av skinn och päls och den lever fortfarande. HUR I HELVETE KAN MAN GÖRA NÅGOT SÅNT?
Har så jävla mycket lust att sätta ett skott i pannan i var och en av idioterna!
I slutet började jag gråta.. Det är det värsta.
Jag trodde ändå dom hade dödat den när dom skärde av den pälsen.
Men den ligger och vrider sig i smärtor och den har typ fan bara skelett kvar?!
Jävla f*cking kineser!
Ursäkta mig men var tvungen att utge min ilska någonstans!!!!
Jag vet inte om ni förstår hur vidrigt det egentligen är, men av videon lovar jag att ingen skulle gå oberörd.
Utom dom där kineserna som tyckte det var underhållande,
dom stod och skrattade medan dom gjorde allt..

JAG SÄGER BARA FYFAN!

Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0