Kill-lista (har tråkigt)

Jag gillar hår som är...
[x] Brunt
[x] Blont
[] rött
[xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx] Svart
[] Färgat i en galen färg
[X] Kort, eller "normal längd"
[] Långhåriga

Jag faller för ögon som är...

[x] Blå
[x] Gröna
[x] Bruna

[] Bakom glasögon
[] Drogade
[] I linser som är onaturliga
[] Stora
[x] Normalstora 
[] Små
[] Som blinkar flörtigt

Jag gillar killar som är...

[x] Långa
[] Lika långa som mig
[] Korta
[] Kortare än mig
[x] Utåtriktade
[] Blyga
[x] Vältränade
[x] Smala
[] Väldigt flörtiga mot alla
[] Playiga
[] Beroende av sin dator
[x] Fotbollsspelare
[x] innebandyspelare
[x] Sportiga över huvud taget
[x] Tränar på gym
[] Nazister

Det är snyggt när killar...

[] Har tatueringar över hela kroppen
[/] En liten tatuering
[x] Piercing i ögonbrynet
[X] Piercing i tungan
[/] Snaggar sig
[] Har längre hår än mig
[] Inte rakar sitt ansikte
[] Använder kajal
[/] Alltid har keps på sig
[] Har märkeskläder
[] Är modenörd
[X] Har häng

Detta säger allt om en kille...

[] Hans kläder
[] Hans moppe
[] Hans leende
[] Hur ofta han är med kompisar

Det är sjukt gulligt när killar...

[X] Ringer ofta
[] Smsar non stop
[] Är svartsjuka
[] Försöker bli kompis med mina föräldrar
[] Ger mig små presenter
[] Köper mina underkläder
[] Lyssnar på Britney Spears
[/] Gråter till filmer
[] Pratar om giftemål och barn
[x] Har tandställning 
[] Totalt skiter i sina betyg
[] Pratar med sin kuk
[/] Kan sjunga/spela instrument riktigt bra 
[] Skriver egna låtar
[] Är lite pluggis
[] Är mycket pluggis
[ ] Städar sitt rum kliniskt varje vecka
[x] Slåss för mig

Detta står jag inte ut med...

[X] Kaxiga killar
[] Blyga killar
[x] Killar som slår ner folk
[x] Nazister
[/] Överbeskyddade killar
[x] Sportnördar
[] Killar som har nära tjejkompisar
[] Killar som spelar Wow
[ ] Killar som kör moppe
[x] killar som är i stallet
[] Killar som ALDRIG tänker på nått annat än mig
[x] Killar som trakasserar folk
[x] Killar som inte raggar eller snackar något annat än på msn
[/] Killar som super sig packade varje helg
[] Killar som röker och snusar


Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0