Äppelpaj

Cajsa och jag tittade somdagt på fotbollmatchen.
Ja iaf i pausen kommer snyggaste P och sätter sig några stolar ifrån oss. Ögongodis det alltså.
I pausen gick jag och Cajsa och köpte chokladmuffins & cola.
Var så jäkla hungrig så det satt fint :)
Sen satte vi oss där igen och chilla.

Efter det gick vi typ runt lite, åkte till krusboda och cajsa gick och hämtade pengar så drog vi in på ica
och fyllde på hennes comviq.
Ja efter det så chillade vi bara.
Kl 6 typ så gick vi och handlade med hennes pappa och vi köpte några drickor som var så äckliga men ändå goda.
Ja sen skildes vi åt och nu är jag hemma.
Ska äta lite äppelpaj nu ;)
Men vi höres somsagt som vanligt senare eller imorgon!


Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0