Vem är det som fyller år idag då?

Jo det är ju jag! :D
Aja men igår kom ju släkten, jag fick lite presenter (mest pengar då).
Sen drog jag upp till gårn en liten stund med Cajsa, Linnea och Katta. Vi chillade lite och sen bakade alla pizza där och jag gjorde en hawaii ;) .
Sen så drog jag hem och var med familjen och tittade på skräckfilm och sen godnatt.
Vaknade imorse av att de sjöng för mig och jag fick min älskade klocka!
Måste bara åka in och ändra storlek på den. Så tänkte göra det nu när jag ska träffa Jenny snart.
Ska även spendera pengar. Tänkte köpa kläder!
Men vi hörs!

HAHA Jessica satte upp bilden på mig och Cajsa ahhaha!

Före

Efter!


Kommentarer
Postat av: Alice

GRATTIS!!!!!!!!!!!!! :D ♥

2011-10-29 @ 15:15:20
URL: http://olydiga.blogg.se/

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0