Hej jag är allmänt cool,

Dagen har varit både upp och ner. Längsta dagen på veckan men så skönt att vara hemma!
Men kan sammanfatta den lite snabbt och kan säga att den var väldig chill!
Först 45 minuters lästid, efter det tittade vi på film största delen av matten, sen på NOn tittade vi också på film hela lektionen. Sen var det Svenska. Sen lunch, Jenny fick väldigt ont i magen pga mensvecka eller mappvecka (min mapp är röd) som jag och Alice kallade det.
Jag följde henne till skolsyster på lunchen och hon fick lägga sig i ett litet rum resten av skoldagen typ.
Jag satt därinne med henne en stund och sen gick jag och åt.
Alla hade ju ätit så jag tryckte i mig två hamburgare fort som fan.
Var inte med på idrotten så jag och Alice gick till centrum sen upp till Jenny igen.
Sen på slutet hade vi prov. Inte så nöjd. Men det gick bättre än vad jag ändå väntat.

Aja nu ska jag äta mellis, sen ska jag plugga.
Sen innan sju ska jag och Cajsa spika en buss till krusboda innan sju.
Det blir gårn ikväll. Behöver göra något annat än att plugga -.-'


Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0