Randombilder september


på HKn , äcklig rotatuile eller vad det heter, DONT TRY AT HOME!




Jennys gris, jag tror jag föll lite för hur gullig den var mihihi. Värt att fota ;)



Ett exempel på hur konstig jag är. Inne i Jennys skåp...



Aa jag är fan rätt kul. Nej men jenny och jag kände för att tjocka oss lite. Och min bakficka med ;)



Råkade nästan ta i den här spindeln. Värt att fota. Rätt bra bild för att vara med mobilkameran :o?



Eh, okej? Aa det är här random kommer in. Kände för att fota himlen.. Eller kraftledstolpen?



Bentebent & Katjakaj. Ja ni fattar.. Man får vara kort :(



Kul på SOn :) Jennys mobil blev lite fiiiin



Cp barnen till slut då!

Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0