Prblm

Herregud, inte ens Nyan Cat kan muntra upp mig just nu.
Då är något fel! Men nu ska jag sluta snyfta över skitproblem och ta tag i min fredag.
Ska nog hjälpa mamma med maten senare, då blir hon glad.
Tur att jag kan göra folk glada iallafall!
Sen ska jag faktiskt träffa de underbara tjejerna Cajsa, Jenny och Melinda.
Min fredag blir kanske inte så tokig trots att allt inte är på topp.
Men men, man vet ju att när det är som sämst, kan det inte bli sämre iallafall.
Okej jag har det inte sämst. Det har bara hänt EN grej.

NU ska sluta bekymra mig och rycka upp mig. HEJS!


kan knappt ens göra ett fake leende just nu. Känns som om mina mungipor bara drar sig neråt.

OKEJ slut på dethär deppinlägget, sho lax

Kommentarer
Postat av: Alice

Va nej men om inte nyan cat kan göra dig glad, då gråter jag med dig! :') ♥

2011-10-22 @ 14:04:46
URL: http://olydiga.blogg.se/

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0