Pizza

Håller på gör pizza med mamma. Eller ja nu är pizzan inne i ugnen.
Har varit en otroligt seg söndag. Har bara slöat framför några avsnitt av hem till midgård, två filmer och sen kom jag hälften av en annan film också. Så den ska jag titta klart på sen.
Jag känner mig inte riktigt bra idag. Kan nog gissa på vad det beror på.
Började gråta utan anledning, sen blev jag plötsligt riktigt glad och redo för att studsa upp och göra något, men sen blev jag seg igen. Börjar nog bli lite sjuk. Och sen är jag inte alltid den gladaste på hösten.. :/
Fast jag ser riktigt mycket fram emot halloween. Sen så fyller jag ju år i slutet av oktober, så det är ju höstens höjdpunkt. Och i försig tycker jag att hösten är vacker, och så älskar jag de mörka kvällarna.
Ja men hösten är inte så tråkig iaf.
Nu ska jag fortsätta hjälpa mamma.

Ni vet ju anledningen till den dåliga uppdateringen! Snart tillbaka med en något roligare blogg.


Man får vara ful!

Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0