hejhejhej lista -.-

1. Är du singel? Ja
2. Är du lycklig? Är jag väl
3. Är du uttråkad? Kan man lusgnt säga
4. Är du ledsen? Lite..
5. Är du italienare? Nej
6. Är du gravid? NEJ haha
7. Är du full? Nej
8. Är du en cooling? Självklart!
9. Är du från Irland? Ööh nej!
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Jepp

Skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ibland bara klickar det ;)
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja :/
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Varje natt typ
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Ja..
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Tyvärr inte
6. Har du haft en hemlig beundrare? Hur ska jag kunna veta det om han är hemlig?
7. Är du kär? Ja
8. Vill du gifta dig i framtiden? Det tror jag nog


10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? Båda
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Fler vanliga tror jag
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Det var svårt..
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt?Natt
10. MSN eller mobil? Mobil såklart

10 ”Har du nånsin…”
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nja
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort nåt du ångrar? Vem har inte?
4. Hoppat Bungee Jump? Nej
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja tyvärr...
6. Ätit en hel tårta? Nej

7. Gjort bort dig offentligt? Hahaha jo

8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja :'(
10. Velat försvinna? Ja ibland, men inte på väldigt länge

Skit
Vad såg du på tv sist? Kollar typ aldrig TV
Vems blogg läste du sist? Minns inte haha, tror Cajsas!
Vad åt du sist? tuggummi om det räknas ;D
Vem pratade du med sist? Mamma
Vem ringde du sist? Ullis
Vem messade du sist? Cajsa
Vad läste du sist? Den här frgåan
Vem pussade du sist? Robin
Vem kramade du sist? Det vet jag inte
Vem bjöd du sist på något? Linda
Vad köpte du sist? Tuggummin


Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0