Grymt

Fredag har nu övergått till lördag. (Tidsmessig).
Jag var ju på gårn med tjejorna som sagt och i en halvtimme kände jag mig så jäkla lycklig.
Eller ja hela kvällen då. Men just den där halvtimmen hände något speciellt.
Tyvärr kan jag inte berätta det men det var något som gjorde mig glad iaf.
Cajsa fixade det åt mig iaf :) Tack Cajsa! Du vet nog vad jag menar om jag säger cola & närhet.
Men nu ska jag börja tänka på refrängen. Alltså att sova. Är grymt trött.
Måste också få koppla bort tankarna, få paus på mitt konstanta tänkade på Han.
Ni vet, drömmarna man drömmer är saker som hänt under dagen/senaste tiden, som kopplas ihop till ett.
Därför blir det så knasigt. Hmm ja både bra och halvdåligt har hänt just nu så får se vad jag drömmer! ;)


En bild på katta & Cajsa en galen kväll förut :D

Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0