Godmorgon

Aa nu vet jag verkligen att drömmar är saker som hänt under dan!
Drömde lite blandat konstigt. Men en av sakerna vad att jag hittade en stor majsorm i mitt rum.
Så jag typ tryckte ner en stol på den så hårt att den inte kunde komma någonstans.
Så ropade jag på mamma att hon skulle hjälpa mig. Hon ba det är bara en orm? sköt det själv.
Jag ropade på pappa , men han sa samma sak. Så råka jag trycka stolen så hårt på den att den gick i två delar.
Jag titta på den och ryckte på axlarna och la den i min skolväska?
Så random så det finns inte.
Aa det var ju inte det ända jag drömde haha men det andra behöver vi inte ta.
Aja har precis käka frulle och ska datanörda lite.
Sen fixa mig och hitta på något!


HAHAHA

Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0