GALET GAMLA BILDER

Gick igenom en gammal blogg och hittade så sjukt gamla bilder. Haha från 6an och lite 7an.
Jag fick mig ett gott skratt! :)


Typ i början av 6an på tekniska museet, jag nikki amanda


Jag är keff, en dag med amanda


HAHAHA amanda <3 henke och moa <3 robin. I sexan ;)


Jag någon dag !


Jag och nikki på lekit ;)




Jag jätteliten på en jättesnö hög i 6an


CentrumhängarN


Tekniska igen ;)


UNG08 OFÖRGLÖMLIIIIGT! Juste det var då jag och Cajsa träffades första gången :) ♥


Flaten i 6an, Fidelie och jag xD


"Moa i lådan" :D


Haha jag blond och verran ;)


Shit vad crazy!


Min byxa gick sönder hahah


Nyvakna hemma hos sosso


Jag och nikki, en rolig bild ;)


Första gången vi var på gårn! Minns det som om det vore igår ;)


Cosmonova :D



Jag och Nikki tuffingarna


En så sjukt rolig bild! Mitt garv är så skönt och Amanda så jävla kul XD


Coola! haha


En idrottslektion

Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0