En lite rolig sak..

Jag och Cajsa var på gården. Så ville vi gå in i samlingssalen och dansa haha.
Så vi bad de sätta på musik där inne och vi går in och jag shakear loss.
Efter ett tag stannar Cajsa upp och ba "Moa, det är någon där inne!" (i ett annat rum man kan se in i därifrån).
vi blir skiträdda och springer ut därifrån. Det var alltså helt mörkt.
Sen går vi in dit igen efter ett tag och jag ska precis börja hoppa runt (haha).
Så säger Cajsa igen, "men moa, det är verkligen någon där inne!!!! kolla!!"
Jag kollar noga i fönstret till andra rummet (det speglar sig). Men det tänkte vi inte på.
Och jag ser att jo det sitter fan någon därinne. Cajsa får syn på Fredrik som sitter på en stol och pekar finger åt oss.
Hon börjar skrika och jag med, sen börjar vi asgarva och Fredrik med haha.
Det var alltså han som speglades i fönstrerna. Haha smarta tjejer. INTE.
Rätt kul var det haha.

Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0