Äntligen någon som håller med mig!

Lyssnar lite på NRJ och Anton D' nice eller vad han heter skulle spela sina absoluta favoritlåtar just nu.
Så sätter jag på Party Rock och säger, "jag testar att köra den här i helgen igen, den blir aldrig gammal!"
Och jag ba whoooa! Min favoritlåt?!
Ni anar inte hur mycket danslust jag får när jag hör låten!
Typ ett halvår gammal, men jag har inte tröttnat!!!!
Nu vill jag dansa!

Och nu kommer min andra favorit låt Avicii - Levels. Herregud snubben har bra musiksmak.
Nu står jag och dansar haha!
Nu återstår det bara att se vad den tredje låten är för någon!

Jag och Anton D' nice har för jävla bra musiksmak!

Nu kommer den tredje, och den har jag inte hört men den var väl bra :D
Swedish House Mafia - Every teradrop is a waterfall



Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0