Snabbt inlägg



Säger bara såhär. Är tom på fantasi, tom på ord osv.
Därför har jag verkligen ingenting att blogga om.
Dagarna flyter väl på som de brukar och jag har verkligen längtat efter lov.
Att äntligen få sova ut en vecka utan att tänka på skolan är en obeskrivlig känsla.
Well. Till dagen då, hände ingenting speciellt idag.
Vaknade lite för sent tycker jag. Men det gjorde inget eftersom jag inte hade några planer nu på dagen.
Men sen nu ikväll har jag varit med min älskade Cajsis. Hon får mig ALLTID att må bra!
Ja vad gjorde vi, haha ja vi gick runt i Tyresö liksom. Eller tja.. Vid centrum iaf :)
Grymt kallt var det och vi turades om att ha hennes vantar, glömde mina hemma, SMART -.-
Sen köpte vi Rulli Pulli, Cola och Buenos eller vad dom heter. Rulli Pulli är sånadär runda marabou grejer om ni undrade ;)
Aja end of the inlägg! Nu säger jag godnatt :)



Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0