GRYMT

Behövs bara ett ord för att beskriva igår kväll - AWESOME!
Vi gick och åt pizza på hörnet, där hände en lite mysko sak..
Men sen pallrade vi oss hem till Cajsa, chillade i drygt en timme med grymt bra musik på hennes rum.
Efter en timmes chillning mötte vi upp Simonne vid skateparken och vi gick till Tyresö gymnasium och tittade på massa killar som spelade fotboll. Vi gick därifrån efter en stund och två av killarna följde med oss och vi gick och typ satte oss vid en bänk och snackade om massa och lyssnade på musik.
Sen så blev Cajsa superglad över en grej, tack vare mig och Simonne på sätt och vis.
Så nu är hon käääär!
Men sen vid tio-halv elva gick alla hem och jag och Cajsa tittade på Insideious eller vad den heter.
Den var typ mer komisk än läskig. Jag skrattade hela tiden när någon "läskig" gubbe kom upp haha.
Men sen låg vi och snackade i hennes säng och vid 2 tiden somnade plötsligt.
Vaknade halv nio av att Cajsa först håller för min näsa så jag inte kan andas.
Men jag vaknade bara halvt då, och sen började hon skratta och då vaknade jag.
Så chillade vi bara igenom söndagen med mjukiskläder och osminkade. Sen så fixade vi oss vid två och drog ut.
Nu är jag hemma och är grymt glad över kvällen/natten/morgonen/dagen med Cajsa haha :D



Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0