Skateparken med Amanda

Bloggade inte igår så får återberätta dagen idag istället.
Först var dt IP som gick jättelångsamt sen slutade vi och jag & Amanda gick hem till mig så bytte jag kläder och fick pengar av pappa. Sen gick vi till Amanda och gjorde samma sak. Sen åkte vi ner till centrum och köpte en varsin frapino på espresso house. Satt och snackade lite och sen gick vi och köpte godis och så träffade vi på hennes pojkvän och så pratade vi lite med honom och så. Sen satte vi oss vid skateparken en stund.
Har förresten träningsvärk i magen och ett stort blåmärke på benet som jag fick när jag gick in i en dörr?!
Det har blivit en bula där också. Vet inte om det är normalt men whatever.


Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0