The day

Okej för eran skull skriver jag väl ett inlägg då :) Ska väl sammanfatta dagen då.
Vi började halv nio. Jag åkte lite tidigare och mötte Amanda som ju kommit hem Kreta!!! Sedan gick dagen fett segt.
Vi gjorde matte prov. Kändes inge bra alls. Sen fick vi se resultatet på våra svenska prov. Det var jag däremot nöjd med. Fick över medel och hade typ inte ens pluggat.
Sen chillade vi ute i solen och jag och Alice tog vår ''dagliga promenad'' för att spana efter killar haha.
Sen hade vi svenska och sen end of the day och jag drog hem. Skulle gått och bada med Jenny & Lisa i alby.
Men Jenny den ungen hade glömt sina nycklar hemma så hon fick vara min skåpskompis under hela dagen och sen kom hon inte in hemma hos sig så det blev aldrig av. Så har inga planer om vad jag ska göra förutom att gå ut med Alice & Linnea sen. Och fan vad jag är sugen på glass! Hoppas mamma & pappa kommer hem med glass eftersom dom är och handlar nu. Just nu sitter jag och chattar med allanbrallan som hade tappat sin fickspegel i vattnet och Kalle hade tydligen hittat den haha så den ligger i hans ficka nu ;).
Och så har jag solat i drygt en timme och jo lite färg blev det väll. Jag är glad för att jag har rätt så lätt för att bli brun. Magen är iaf brun om ni ville veta :)
Det här inlägget blev ganska långt nändå :0


Shit pommes vilken fjorre man var för bara ett år sen ..


Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0