Studiedag

Nice nice att man har studiedag hela dagen! Mindre nice att man måste ägna den åt att plugga loss.
Jag vaknade för en timme sen ungefär. Det första jag gör är att ringa Jenny. Men ingen svarar. Jag bah vafan?
Sen kom jag ju på att hennes mobil är baxad. Hon svarar inte på hemnumret heller!
Jag ctänkte att vi skulle mötas i centrum. för jag måste ge henne 30 kr och köpa örhängen och kanske dra till espresso house för att sedan dra vidare hem till mig och plugga. Men får ju inte tag på ungen.
Aja får se hur det blir. Dålig bloggning förresten va? Aja det kommer bli bättre. Eller sämre.. Vem vet.
Det är ju fint väder fifan!

Lite bilder från senaste tiden!

Jag & Alice på grönan


Hannas nyttiga mat


I krusboda förut när vi körde Jenny i en kundvagn och hon krockade i ett hus så gubben som bodde där kom ut hahahaha. Checka min min också ;)


I lördags innan the school out party


Lite bilder från förra lördagen:

Söta Elin :)


Therese och Fidelie


ElinFelicia & Jag


Amanda :)


Alla typ


Söta Felicia :)


Jag och Elin. Bjuuuder


Jag och Jenny :)


Blää


Alla



Elin, Jag, Fidelie, Therese


Fidelie, jag, Jenny





Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0