Grillaaa

Sho! Sitter hemma hos Jenny nu. Slaggade nämligen hos henne inatt.
Igår var det fritidsgården med Alice, Jenny & Veronica. Det var typ ganska dött där men blev roligt sen.
Vi spelade pingis, dansade och spelade fotboll och så chillade vi bara.
Och sen slog några CPN oss med kuddar. Och Jenny blev skit arg och var nära på att gå in och slå ner en av dom HAHAH.
Men idag blir det att grilla i alby med Jenny, Felicia, Fidelie, Veronica, Elin & Elin och sen vet jag inte om det var några fler. Men det kommer bli SÅHÄÄÄÄR NICE! Sen ska vi bada också SJUKT NICE!
Haha så vi ska packa ner bikini och handdukar nu
och sen ska vi bara hem till mig för att hämta en cola och mitt godis.
Men bloggar mer ikväll! för nu ska vi bara fixa oss klart. Pussen!


MINNEEN!


Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0