Gårdagen

Hej everyone!
Sitter hemma hos Amanda nu och har slaggat här. Just nu håller vi på att fixa oss och ska väll dra ut eller något.
Igår var det ju somsagt valborg och dagen började med att vi vaknade och möttes i centrum och åkte till stan och gick på bio.
Efter bion shoppade vi lite. Jag köpte en aprikosfärgad typ t-shirt eller vad det är, en bikini, örhängen och ett läppglans. Sen drog vi hem hade lite partyparty och sen ner till alby där vi mötte everyone in the world som vi kände typ. Sen kom Alice och Veronica ner och vi gick typ runt. Sen helt plötsligt var vi med Vanessa, och typ några jag inte kommer ihåg vad dom hette, och några killar.
Aa men hejdå nu ska jag fixa mig.

Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0