Fjortisdans ♥



Igår var jag med Alice och vi köpte goooodis. Jag köpte såklart djungelvrål. Så det där i korgen på bilden över som är djungelvrål är mitt + lite annat haha.
Vi var allmänt tjockisglada hahaha. Det var en till djungelvrål klubba också och sen en pimpim också hahaha.
Men sen på kvällen gick vi till gården med Johan och spelade fotboll/pingis. Sen gick Johan och Linnea kom.
Vi gick ut och sen hittade vi på en dans som heter fjortisdansen och det var fettttt kul.
Vi filmade men det syntes inte :(
Sen kom Samir och vi spelade fotboll med honom. Sen körde vi mannen i mitten med en sånhär stor tärning sen skulle Linnea kasta den när hon blundade och råkade slänga den i taket så den fastnade där.
Och det var inte vår tärning det var typ niornas :O
Dööööööööktigt. Nu ska jag sola. Eller om det går? klockan är ju fem och solen har väl gått ner litegrann.
Jajajajajaj jag kanske kan sola en liten stund iaf.

Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0