Skolavslutning

Idag har jag skolavslutning och jag vet att typ hela sverige redan haft det men men.
Så vi börjar halv tio i klassrummet och sen vid någon tid så ska vi titta på kören i idrottssalen.
Sen är det sommarlooooooov. Kan inte fatta att det är sant?
När jag var liten så kände jag alltid typ en vecka att omg snart har vi sommarlov. Men jag har inte kännt så nu.
Tar typ två veckor för mig innan jag känner att jag faktiskt har sommarlov.
Men today is the day liksom. Sen ska jag & Amanda titta när niorna går in på balen i tyresö centrum.
Men bloggar sen. Orkar inte lägga in nån outfit bild för har inget direkt speciellt på mig.
Jag startar alltid mitt sommarlov jag med en jordgubbstårta hemma :D (bild från google)

Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0