jepp

Det är något kefft över min blogg, eller min dator.. Ser inte min nya design som Kanya fixade åt mig.
Var så trött på min gamla tråkiga som var jätteful. Men jaja hoppas ni ser den. Och fixar väll en header så småning om. Och nej vi har inte börjat göra något hemma ännu så jag sitter och datanördar. Eller njaa kanske man inte kan kalla det. Jag lyssnar faktiskt på musik. Och chillar galet liksom ;)
Men nu ska jag faktiskt, fick lust till det precis eftersom det var en stund sen, sätta på en film och käka massa godis!

Skaffar en ny blogg snart! ska bara komma på ett bra bloggnamn..

Kommentarer
Postat av: nikki

tryck F5 så kommer den fram :)

2011-06-25 @ 01:27:41

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0