Gör den här nu

du har under den senaste veckan...

hånglat med någon? Ja
målat dina naglar? Japp

pussat det motsatta könet? Ja
sjungt en tjejsång: öööh..?
dansat framför spegeln: Varje dag ;)
hoppat studsmatta: Nej
Varit kär: Ja..
skrattat med din bästa vän? Såklart :)
varit utomlands: Nej
hatat någon: Naaj
köpt kläder för över 700kr: Yesbox
köpt mat för över 100 kr: Tror det
pussat en kille: Japp,
köpt skor: Nej men skaaa
önskat dig långt långt bort:

Vad..
har du på dig nu: Shorts, T-shirt, Bh, trosor, halsband

är klockan:
11:56
ser du om du kollar rakt fram:
Skärmen
älskar du mest på denna jord: Min familj, mina vänner & en kille
har du för tapeter i ditt rum: Orka förklara..
favoritgodis: Djungelvrål, Klubbor, choklad typ
vad använder du för mascara: En såndär gul
är det pinsammaste du har i din väska: Ja vad kan det vara. Det ligger allt möjligt i den?
tycker du om killar:
Killar är mitt liv
brukar du göra en lördagskväll:
Oftast vara med kompisar



Vem..
är din bästa vän: Amanda
sov du senast brevid: Min syrra :)

är närmast ditt hjärta:
Min familj, mina vänner och R

inspirerar dig:
Kissie såklart
tycker du är coolast i din klass:
JAG

hatar du: Ingen :)
brukar du umgås mest med: Amanda, Jenny, Alice och några till
pratade du senast med:
Syrra
pussade du senast: Robin


Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0