Vila i frid min lilla katt ♥

Har haft en väldigt rolig ''vecka".
Först var vi på Öland, Böda camping. Där träffa man på lite folk man vet om.
Där såg jag även världens sötaste kille som jag dog för!

Men sen åkte vi ner mot skåne och var bara där en natt.
Sen vidare mot Tylösand. Tyvärr fick vi inge bra badväder.. :(
Men efter det var det Göteborg och Liseberg. Var på liseberg två dagar i sträck och sen åkte vi hem idag.

Mormor som har varit hundvakt här hemma ringde på Måndagen
och meddelade att vår kisse varit borta en och en halv dag. Hon har varit borta längre så vi bah
okej hoppas hon kommer hem då.
Men nu har fem dagar gått och vi börjar tappa hoppet om att hon verkligen ska komma hem.
Är riktigt j*vla ledsen.. Min lilla katt betydde så otroligt mycket för mig.
Har liksom haft 4 katter sammanlagt och nej, hon var verkligen speciell.
Plus att min ena katt gick bort för drygt en månad sen..
Det känns så jobbigt just nu och mina senaste kvällar har bestått av tårar.
Hoppas så oändligt mycket på att hon dyker upp!

Jaja får trösta mig själv med lite godis och Truman Show som börjar om en kvart.
Ha en fortsatt bra kväll. Och förlåt för inga bilder.

Kommentarer
Postat av: Bea

Min katt var borta i flera månader, och han brukar inte vara borta mer än på nätterna. Men han kom tillbaka, så tappa inte hoppet! :)

2011-07-31 @ 14:44:26
URL: http://hasttookig.blogg.se/

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0