Stan med Cajsa

Hej alla morgonpigga!
Eller ja det beror ju hur man ser på det.
Jag är väldigt trött, men jag men piggnar nog till snart hur som helst.
Idag ska jag träffa Cajsa sista gången innan jag åker till Öland.
Vi ska till stan och jag måste köpa en ny bikiniunderdel.

Kanske kan träffa Alice sen också för det vill jag. Kommer ju liksom sakna dom!
Ska bara vara borta 1-2 veckor hehe.
Känner att något är riktigt fel nu också. Har inte sett en viss person på hela sommarlovet.
Så ska det inte vara!
Men nu ska jag fixa mig och sen ringa Cajsa.
Puss!


Fin bild då -.-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem har du inte sett på hela sommarlovet? :o

2011-07-17 @ 11:52:49

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0