hehe har lust..

a) Ta fram mobilen, Gå in på kontakter.
b) Håll inne neråtknappen en stund och sen släpp.
c) Skriv vem det blev som svar på frågorna.


1. Jag heter: Alexander Lissel
2. Jag gillar: Amir
3. Jag hatar: Andy-puff
4. Jag är kåt på: Ardi
5. Jag är verkligen super kär i: Cajsa Henricsson<3
6. Snyggast i världen: Cecilia Shobremark
7. Fulast i världen: Crille
8. Äckligast i världen: Danyel Salander
9. Muppigast i världen: Edvin
10. Tråkigast i världen: Ekv
11. Jag ska satsa på: Elin C
12. Bästis: Esmaa..
13. Jag vill ha sex med: Felix Lundkvist
14. Hatar jag mest: Fredrik S
15. Jag har en hemlighet med: Fredrik Vegh
16. Skäms jag mest över: Fula Robin
17. Jag vill döda: HS
18. Ja ska gifta mig med: Jakob Lindskoug
19. Min idol heter: Jennys mamma
20. Vill flytta in hos: Johanna Hulting
21. Min största fiende: Johannes Gudding
22. Drömmer alltid om: JRJ
23. Jag är riktigt trött på: Kalle Dahlström
24. Jag vill gå på bio med: Linnea Wiregård
25. Jag vill dejta: Melinda
26. Snarkar högt: Mixåke
27. Är min BFF: Oscar Wangberg
28. Min hemliga beundrare: Philip Öst
29. Min KK: Rasmus Henstad
30. Denna lista slutar med min älskling: RH

HAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0