'

Kul att hela inlägget raderades då men jag skriver väll om då.
De två senaste kvällarna har jag spenderat med Cajsa och haft very fun! Cajsa har hittat sin drömkille och det har jag med :D
Igår gick jag och min familj och badade i flaten och jag solade bra, vilket gav resultat faktiskt. Sen spelade vi minigolf och jag kom sist. Det kunde nog ha berott på att jag blev så hungrig och sur i slutet hehe.
Men sen kom vi hem och åt. Sen drog jag ut med Cajsa. Vi drog till skateparken. Börjar känna mig som en riktig ''hängare'' Jeje det är roligt folk där så.
Nu ska jag käka frukost och sen ska jag och min syster till centrum för att hon ska handla en grej.
Nu ska jag smsa Jenny för hon sa att de var viktigt. Och så ska jag se när Cajsa loggar in på fb. Vi ska kanske till alby för att spana in en kille hihi ;)



Kommentarer
Postat av: Alice

Och vilka är era drömprinsar då? ;) <3

2011-07-02 @ 12:56:34
URL: http://chansa.myshowroom.se

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0