Cajsa min fru :)

Nu har lillsyrran en mordernare mobil än jag och jag känner mig lite stenålders nu haha. Men min mobil är riktigt bra ändå så whatever.
Tack för kvällen Cajsa. Har varit jätte kul och hoppas du får din drömprins snart! ;)
Jag har nog hittat min prins också haha så jag var lite ''spanarn'' idag ;) Han är ju bara för snygg alltså!
Sitter just nu och lyssnar på musik och lyckas, i många låtar, få för mig att någon ropar Moa. Så när jag pausar musiken så var det ingen. Sjukt konstigt tycker jag.
Gissa vem jag ska vara med imorgon då? Cajsa ;) Jag måste bara gå och kolla in min grabb alltså. Han är värsta ögongodiset! Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Men hallååååå?

Du har inte berättat om din :O

MOA BERÄTTA :D <333

2011-07-02 @ 11:43:00
URL: http://minicajsa.blogg.se/

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0