intressant..

Men fan vad jag hatar mitt hår.
Vill bara klippa av alltihopa!
1. det är såååååhäääääär slitet.
2. det är typ 100 nyanser, alltifrån ljusbrunt-lila wtf?!
3. mitt hår är jättekort!
4. det är typ vågigt och jättefult om jag inte plattar det
jag vill inte platta det mer för det sliter !@%}$ mycket!
I sommar ska jag ha LÅNGT hår och kanske en annan färg.
Eller vadå kanske?
Jag står inte ut med hårfärgen jag har nu!
hah vad jag gnäller ;o
Men iallafall är min ''plan'' den att:

Sluta platta det.
Ha bulle eller tofs till det blir långt.
Färga det.. någongång.
Om det inte blir lite längre till sommarn så typ .. vet inte.


någon som vill se en del av de hårfärger jag haft?





ett väldigt intressant inläggom mitt mitt hår. för er som bryr er

Kommentarer
Postat av: Malin Sjöblom

Kan inte ni ha egna kategorier så man ser vem det är som skriver? :D <3

2011-01-05 @ 20:35:05
URL: http://lifeofmemalin.blogg.se/

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0