köpa/göras..

Innan sommaren!





Nästa eller nästnästa helg så ska jag slinga håret blondt.
Sen i typ mars så ska jag färg det helt blondt.
Är så trött på brunt hår, alla har det!
& så har jag och manda bestämt att båda ska bli blonda till sommarn ;)

Har ingen j'vla kamera,
Så måste skaffa en så snart som möjligt, iaf till sommarn.
Eftersom då ska det tas 1000 bilder.
Minst alltså!



Måste köpa löshår, eftersom mitt hår vägrar växa :S



Vill prova på färgade linser. Isf så ska jag köpa bruna och blåa.
Fett med snyggt! Så kanske ska köpa det !



Och ska bli skitbrun i sommar, en pepparkak ;)
Bodylotione har ingenting med saken att göra,
mer än att den är riktigt bra (enligt mig) om man vill bli lite brunare :)


Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0