....................jobbigt

Eftersom jag tappade min mobil i vattnet eller något så att den
gick sönder, så måste jag använda en skitdålig mobil.
touchen (stavning?) är för jobbig och den andra urgamla sony ericsson är för dålig.
vad ska jag använda?




skit gammal sony ericsson,                                     typ ett år gammal eller något.
kom för typ 40 år sen. nej men typ 5?                    halv bra kemrea fast ändå dålig.
skitdålig kamera och skärmen är lite ''brusig''.        jobbig som fan att smsa med.
tjock.                                                                     tar ett tag att fatta den
suger hästballe.                                                      har ett roligt spel :D
det ända bra är typ musiken                                      ljudet är väll hyfsat.
för att det är en walkman?                  MEN, den är så jävla jobbig att smsa med.
skön att smsa med.


använder nog fan sony ericssonen istället.
hatar touch!

Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0