gårdagen

ska väll berätta lite om gårdagen då.
jag, alice, jenny tittade på bert hemma hos jenny hahah.
sen drog jag och jenny hem till mig och hämtade grejer för skulle sova hos henne.
sen drog vi till jenny igen. jag & alice styla henne lite.
men iaf, så drog vi till gårn. där var det väll chill.
sen drog vi hem vid typ halv 12 och tittade på film. sen slaggade vi.
vaknade upp vid typ 12.
så kollade vi på en film om hennes brorsas innebandylag när han var liten.
där gick typ as många, som gick i min skola förra året. så dom var typ 9 bast på filmen.
haha fanvad söta dom var!
men nu är jag hemma iaf.
puss.



haha fyfan vad kul vi kopierade hannas hand. läskig den blev, visst?


Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0