dålig uppd

hoolabadola.
rolig jag är.
hmm.. vad bloggar man om nu igen?
har liksom ingen blogglust, det är så tråkigt att blogga nuförtiden.
men gör det för er skull nu va ! glada ni blev nu. visst?
har hänt superduper mycket. inte det roligaste direkt.
har ju 100 procent lust att gå till skolan imorgon. not.
ska på studeistödet imorgon kl 8?
för jag ligger lite efter i matten. kul va ?
nej inte så jätte. hatar att gå tillskolan 8. då måste jag gå kvart i.
har ju typ super nära till skolan att gå.
eller sådär. men tar bara en kvart.
nu ska jag sova. kommer inte upp imorgon annanrs.


har inga nya bilder. så tog den 8 åt höger, det blev albin när han var mattant.
haha albin, om du typ läser min blogg och vill att jag ska ta bort bilden, så kan du ju alltid säga till.

ha det bra

Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0