tandläkaren

vaknade precis. haha hade en skitkonstig dröm,
typ att hela klassen skulle ta en spruta, vissa fick ta den på armen och andra fick ta den i halsen, alltså man skulle öppna munnen så skulle dom ner med den i halsen, och de som tog sprutan på oss sa att det gjorde jätteont att ta den i halsen! alla i klassen ville ju såklart ta den i armen. så skulle en tjej ta den i halsen och började gråta och nej fan jag vill inte, och så om sprutan gick sönder(?) så skulle man dö. jag ville inte se på så jag gick och köpte godis med fidde, sen efter typ en timme så ropade dom in oss. såklart så skulle dom ta den i min hals. så jag bah okej låt det gå fort. så hade som på läskig musik i bakgrunden, så vi bah hur fan kan ni ha på läskigmusik smtidigt?
men iaf så när hon skulle ta den i min hals så gick den såklart sönder -.- så dom bah neeeeej svälj inte, då råkade jag svälja och hörde hur min röst långsamt försvann, så vknade jag. hhahha fan vilken cp dröm.

men nu ska jag börja fixa mig lite smått, sen vid halvtolv så åker jag och alice till tyresö centrum för jag ska till tandläkaren, och hon ska köpa smink också. sen åker vi till trollbäcken och ser på jennys dans.



Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0