saker ni inte visste om mig!

♥Jag har riktigt lätt för att bli kär, haha.
♥Är typ lite "filosofisk" av mig:$ , kan sitta och fundera över hur konstiga saker som helst jättelänge!
♥Tappar hela tiden bort saker & tar sönder allt! just mina favoritprylar också.
♥Jag tycker att gamla låtar är myyyycket bättre än nya!!!
♥Jag tycker att många blondhåriga killar kan vara grymt fula, iaf om de har färgat! brunetter<3, fast finns sjukt snygga killar som är blonda också såklart!
♥Tycker det är så jävla fkn kul att läsa fjortisars bloggar, faktiskt!
♥Är halvt finsk, ser det så ut? nää. tycker inte jag iaf, haha jaja care.
♥Min riktiga hårfärg är mörkblond, fast nu är det nog mer ljusbrun.
♥Rätt lätt för att bli sur hehe ;$ försöker ändra på det.
♥Tittar ALDRIG på tv, högst en gång i veckan.
♥Var en riktig centrumhängare förut, var däer precis helatiden!
♥Är 97a fast rätt många tror jag är äldre haha?
♥Godis är min drog efter musik höhöh ;$
♥Jag är faktiskt en riktigt klok person, visar bara inte den sidan så ofta x)
♥Jag älskar Amanda så obeskrivligt mycket.

Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0