Min natt

Somnade vid tretiden med musik i öronen. Sen vaknar jag upp vid fem av att det var någon damp musik.
Och bläddrar tillbaka till låten jag ville lyssna på. Blev förvånad över hur mycket musik som hade kunnat spelas på 2 timmar.
Det hade nästan spelats igenom hälften av alla låtar.
Så somnar jag än en gång med musik och vaknar nu med låten jag spelade från början.
Det är så konstigt? Blev fan fundersam alltså.
Men så drömde jag bästa drömmen. Så vaknar jag och tror det är verklighet.
Tills jag fattar att det inte är det och vill somna om igen.
Nu ska jag ta en dusch och sen äta frukost/lunch.
Idag ska jag vara med cassiebrassie. Vi ska nog ta en del bilder och så :)


En bild från när jag var med cassie förut.
Typ i somras

Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0