jag klassas inte som något viktigt för dig längre.

ja skitbra uppd. nej men har ett liv och det är jävligt kul att ha det.
idag skulle jag vara med nikki men jag kunde inte så vi bästämmer på lovet istället.
imorgon ska jag vara med kenny den skitungen. ursäkta menar jenny. men k & j sitter förbannat nära varandra.
och dessutom.. kallas hon faktiskt för kenny starfighter!
btw hon fyller år på lördag! ska ringa henne en minut övere tolv och gratta min älskling!
hon blir en fjortis också.
aja nog om det.
ska sova järnet nu. inte för jag vet hur man sover järnet men jag är ganska duktig på det.
oj kl är bara 09.
aja somnare ändå inte förrän tolv ..


haha juenny är somsagt en skitunge som skriver sin drömkilles namn på min fot :D

Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0