gårdagen

igår var vi på museum som sög blbbla, sen åkte jag och jenny till mig, där åt vi vår mat eftersom vi inte åt den när vi var där. sen så åkte vi till farst, hade bara 200 med mig så fick bara med mig en tröja. fast den var jättefin!
jag och jenny ska åka och shoppa nästa helg ;) eller juste nej går inte då.
ska passa min kusin. men nästnästa :)
då ska jag fan ta med mig mer pengr. det var asmycket fint jag såg!
ska shoppa loss :D
sen fick vi skjuts hem av hennes mamma.
och när jag kom hem skulle jag, pappa & min brorsa bjuda mamma och min syrra på middag.
värsta proffset man var alltså. det blev skitgott :).
sen så tillbringade jag kvällen med min älskade familj.
tittade på film och så. myyysigt.
men ska käka frulle nu och sen fixa mig. hejdå bitches ;)


driver

Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0