.......

det fanns en gång en person som fick mig riktigt glad, fick mig att må som bäst, som sa att jag var fin, som stöttade mig helatiden, som fanns där vid min sida helatiden, som jag saknar riktigt mycket nu.
jag har inte tänkt på det förrän nu. men när jag hade dig så var jag riktigt lycklig.
det var med dig jag hade som roligast, det var med dig jag kunde vara mig själv, påriktigt.
det var alltid du som bad mig komma över, hade inga probl med att gå till dig.
dig kunde jag ringa vilken tid på dygnet som helst.
du fixade ihop mig med lla möjliga killar, du var min bästavän.
fan vad jag saknar det när jag tänker efter. för dig kunde jag gråta floder, med dig kunde jag skratta mycket, det var du som fick mig att le när min mun var hur långt ner som helst.
du fick mig att må bra, alla våra kvällar, alla minnen, alla stunder.
men alla de där åren vi delade försvann så snabbt. försvann för en annan.
visserligen en riktigt underbar vän, men det vi hade går inte att ersätta.

Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0