en historia haha om en bänk..

idag i skolan så satt alice på en bänk som adam drog bort, då gick bänken sönder.
och lärarna som gick förbi trodde jag och alice hade tagit sönder den så vi bah det var adam?
så han fick gå från spanskan och prata med lärarna hahah. dom skällde typ på han as mycket, för en bänk.
så jag & alice skippade tyskan och gick och letade reda på vaktmästaren. tog med oss bänken också haha.
sen när vi letat över allt så satt han i matsalen.
där satt även några som gick i nian i vår skola förra året. och dom började garva när vi berättade för heschmir att vi tog sönder bänken.
eller vi sa att det blev bråk och att niorna slogs med bänkar och att alice fick bänken i huvuvdet och att den gick sönder så HAHA.
jaja heschmiddshsdu sa att vi skulle ta den till träslöjden för att sebastian skulle laga den.
men han hade fullt upp så jag och alice fixade den själva. vi skruvade i skruvar och skit,
alla bah men vad fan gör ni? vi bah vi råka ta sönder bänken. aaaaaaalla påpekade och frågade vafan vi gjorde med bänken. hahahha detr va fett kul asså.
synd att jag inte tog bild när den var trasig!


Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0