dagen

vaknade 1. sen kom jag på vafan juste vi skulle baka till imorgon.
klassen ska baka till imorgon för vi ska ha alla hjärtans dag mys hihi.
aja vi blev indelade i grupper. jag konrad och adam skulle baka, så vi bakade hos konrad,
iaf jag duschade racer fort, sen ringde jag jenny och fråga om hon ville följa med jepp.
så vi gick hem till konrad och det tog fan typ 2 timmar att baka.
världens randomigaste recept!? typ paj muffins.
ööh vi gjorde vårat egna lilla recept, mycke bättre.
förutom att den först var som en deg, sen när smöret hälldes i så blev det lättare. men den var ändå rätt ''hård''.
konrad & adam gick och spelade fifa medan vi stog i hans kök och försökte göra smeten bra!
vi bvah men vafan hjälp till. äsch vi klarade det bra själva.
smeten såg riktigt disgusting ut. men vi fixade det och muffinsarna blev super.
sen när muffisarna var i ugnen gick vi och spelade med dom och konrads lillasyster.
haha fett kul när jenny failade hela tiden!
men aja sen åt vi dom som blev över och dom smakade as bra.


fyfan usch.


efter.


jag


adam & jag, snygg då


yeah rock and roll.





Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0