åka bussen chilla runt! gå till centrum chilla lugnt :D

nu ska jag åka & möta amanda i centrum.
sen ska jag gå förbi mammas jobb och hämta money.
sen ska vi köpa lite stuff, sen ska vi kanske pallra oss ner till alby.
får la se. men missar alltid bussen.
jag är värsta chillarn som tare lugnt och tror jag har mycket tid på mig.
så när jag kommer fram till busshållplatsen så visar det sig ''oj den gick för 5 minuter sen''
går hem igen och missar nästa haha.
då äre bara att chilla i busskuren x)


ne kan inter vara seriös i webben :D

Kommentarer
Postat av: Alice

Haha chillarN passar lite, bryr mig inte hahah jag missa också alltid bussen... xD

2011-02-20 @ 13:19:27
URL: http://olydiga.blogg.se/

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0