Världen är väldigt liten

Kom hem nyligen från ung.
Var där med Cajsa och det vi för det mesta gjorde, var att spna på killar.
Och så säger hon, haha där är ju han som ser ut som en nallebjörn.
Jag ba jaha haha.
Sen lite senare står vi bakom dom i en kö och så ser jag en jääääääättesnygg kille.
Han hade så fina ögon så jag dog.
Men sen säger vi nämen är han kompis med nallebjörnen?
Så visar det sig att killen bor i Tyresö.
Alltså ååh jag är jätteglad :D.
Men iaf, sen kom hennes låtsasmamma och skulle läsa upp frågor om sex och svara på dom.
Så killen bakom oss, sa massa vi garvade åt som tex, Får man hiv när man föder barn?
Jag och Cajsa tänkte ''Men då har din mamma det''.
Haha det var kul :D
Sen började det spöregna och vi sprang in i umo tältet.
Sen när det börjat lugna ner sig lite så ser vi folk börja dansa nere på fotbollsplan.
Vi går ner och sen kommer jättemycket folk som ställer sig och dansar åt Fest hos mange- låten.
Vi tog lite bilder på det så Cajsa lägger nog upp dom på sin blogg sen. Så ni kan få bilder sen.

Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0