Tråkig morgon

FYRA FRÅGOR OM FÖRHÅLLANDEN:
är du singel? -  Ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nja, jo det gör jag nog
har du varit kär i någon? - Aldrig förrens nu
är du kär just nu? - Ja

TIO FRÅGOR OM DIG SJÄLV:
fullständigt namn? - Moa Helene Minell
när fyller du år? - 29 oktober
några piercingar? - Öronen
vad har du på dig just nu? - Trosor, bh, linne, kofta, byxor, strumpor ;)
vilken årstid är bäst? - Sommar ffs! :)
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Vakna upp med den man älskar ♥
vad tycker du mest om hos dig själv? - Vet inte riktigt, ögonen kanske :)
vad är du bra på? - Att falla för killar -.-
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Tillsammans alla gånger!

FRÅGOR OM DINA VÄNNER
vem vet allt om dig? - Ingen, jag
vem är den roligaste av dina vänner? - Alla :D
vem är snyggast av dina vänner? - Alla är fina på sitt sätt hallå? :O
vem är mest partyprisse? - Amanda mihihihi :D
vem är den du helst har filmkväll med? - Alla (:
vem av dina vänner är mest "evil"? - Det får bli jag :D
Du ska träffa en kille du tycker om, vem tar du med dig om du tar med dig någon? - Det beror kanske på, men antagligen Cajsa :D


10 FRÅGOR OM DIN FAMILJ:
står dig närmast? - Pappa, nej mamma, nej båda haha :)

har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja och jag älskar dom!
vem är farligast i din familj? - Jag föfan ;)
vem ser roligast ut i din familj? - Pappa haha, han är lite lik Stig helmer x)
vem är coolast? - Jag!
har ni något husdjur? - Två hundar
vem har du mest gemensamt med? - Ööh, typ ingen
vem står för underhållningen? - Alla :)
vem sover du oftast med? - Mig själv
roligaste kvällen med familjemedlem? - Alla ser väl på ett ungefär likadana ut x)


10 FRÅGOR OM IDAG:
vad har du gjort? - Vaknat, vart as tjurig, ätit och fixat mig. hittils :)
har du varit glad idag? - Nä knappt haha. Mitt morgonhumör alltså -.-
har du varit ledsen idag? - Inte ledsen, eller jo kanske lite då
har du gjort något bra idag? - Vad skulle det vara kl 8 på morgonen?
vad ska du göra nu? - Vänta in skolan -.-
har du gjort något dåligt idag? - Nääää :)
har du ätit idag? - Aaa
har du duschat idag? - Nej
är du trött nu? - Jaaaaaaag vill sova
vad händer imorrn? - Imorgon, hmm skola, sen kanske vara med Jenny :)

SKOLAN
:

Går du i skolan? - Ja -.-
Har du varit i skolan idag? - Snart så

ANNAT:
Hur mår du just nu? - Jo det gör jag väl. Kunde mått bättre :)

Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - Jaaa!
Har du piercat dig? - Öronen, men har en navelpiercing på gång ska ni se.,


TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Cajsa
Vem ringde du senast? - Cajsa
Vem sms:a till dig senast? - Leon (?)
Vem sms:a du till senast? - Cajsa

ÖVRIGT
Är du hungrig nu? - Nää
Vad är klockan nu just nu? - 08.10
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Facebook, spotify, Blogg.se

FAMILJ:
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - 2 minuter sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - igår kväll

SPORT
:
Går du på någon sport? - Naj
I så fall, vilken/vilka? -
Trivs du med den sporten? - mmmh
Tycker du att den sporten är rolig? -
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? - Skitkul :)

ÖVRIGT:
Gillar du punk? - Nesh
Har du sminkat dig idag? - Jöpp
Isåfall, vad för smink? - mascara, puder
Vad har du för tröja på dig just nu? - Vit linne blus skit, vet inte x)
Hur ser den ut? -  Sa det :)


MUSIK:
Lyssnar du på musik just nu? - Jao :)
I så fall, vilken låt för tillfället? - Om du var här - Kent
Vad gillar du för musik? - Allt möjligt :)


KLÄDER:
Har du fler än 4 linnen? - Ja :)
Har du fler än 3 jeans? - Japp
Har du fler än 5 tröjor? - öh ja!
Har du en vit tröja? - Jappppp
Har du en svart t-shirt? - Tror dddd


SMINK OCH HÅR:
Använder du mascara? - Jaoooo
Använder du Wax? - Haha nää

Använder du ögonskugga? - Ibland
Använder du kajal? - Samma svar där :)
Använder du hårspray? - Yesbox :)

Använder du volymspray? - Sameshit..
Andänder du mousse? - Nej
Använder du skinspray? - Haha det lät fult. NEJ
Använder du parfym? - Jaaaaaaa!
Använder du läppglans/läppstift? - Kan hända att jag har läppglans, men ytterst sällan!
Använder du brunkräm/foundation? - Ibland
Använder du rouge? - Ibland :)
Noppar du ögonbrynen? - Jepp
Uppsatt hår eller hängande? - Både och :)
Plattar/lockar du håret varje dag? - Inte längre varje dag
Duschar du varje dag? - Ja typ
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - jOMEN SJÄLKLART!

KÄRLEK
:

Är du kär just nu? - Som fan
Har du kysst någon idag? - Nej ;(
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - Inte de heller :(
Har du ett förhållande? - Nej..
När går gränsen vid otrohet? - Kan inte riktigt avgöra det. Men jag kan säga, var inte otrogen!
Har du varit otrogen och om ja, varför? - På dagis, då var man ju typ player
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - Nej fan vad omoget..
Är du romantisk? - Självklart :D
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej
Är du svårflörtad? - Kan jag tyvärr inte påstå. Det beror kanske på
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja .
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Vadfan vet jag x)
Hur länge höll det? - Som om jag kommer ihåg  XD
Har du lekt med någons känslor? - Nej
Hur länge var ditt kortaste? - 1 vecka kanske
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Just nu vill jag ha förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - På dagis
Är du en bra pojk/flickvän? - Inte vet jag :p
Hur många har du varit kär i iår? - baraaaa en!
vem sov du senast bredvid ? - Min syrra
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Edvin
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - Neee
När fick du din första kyss? - Några år sen
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?- Minns inte :O
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Min syrra är 10 bast, men det är lugnt. Och sen har jag ju en brorsa xD
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Neeee
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Dumpat tror jag
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Jag har på senaste tiden upptäckt att jag faktiskt bara går efter insidan för det mesta. Jag blev inte kär i blbabla innan jag lärde känna honom bättre, även fast han är snygg. Så insidan är viktigast!

Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0