Tråkigt ..

Halvlång dag idag.
Vi gick igenom vad som händer den här terminen, hur det nya betygsystemet fungerar, fick material osv.
Sen delades vi in i grupper som ska hålla en "gren" var på en grej vi ska ha till sexorna imorgon.
Alice, jag, Amanda och Jenny fick inte ha den lek vi först tänkte så vi valde en annan.
Aja men kbryyyy!
Vi slutade halv ett, jag drog hem och duschade.
Vid sju tiden ska jag möta Cajsa så åker vi till Krusboda och möter Katta, Kim & Jenny.
Sen drar vi till gååårn.
Fan så länge sen det var man var där. Eller ja, typ över 3 månader iaf.
Får se om det bli kul eller trist. Men nu ska jag göra något, jag är skithungrig!


random..


Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0