Regn på regn

Hej everyone!
Riktigt fint väder ute. Tror jag ska dra och käka en glass o kanske bada? Vill någon följa med?
Nemen, ska titta på film. Det är ju typ vad man (jag) gör när det regnar.
Nu regnar det inte men. WHATEVER!
Har förövrigt varit med morfar och mormor i mariefred. Mysigt var det, saknade bara ett fint väder.
Så kom hem för en halvtimme sedan. Imorgon ska jag vara med Amanda. Så att alla kan skriva upp det.
Har inte varit med henne på hela sommarlovet. Bara för det hände en idiotgrej förut. Och det var mitt fel.
Men vi ska hursomhelst prata med varandra imorgon och reda ut saker och ting.
Men nu ska jag se på 17 again tror jag. Bara för att Zac Efron är så het!

Ciaaaao


Aa ibland regnar det även inne i skolan..



Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0